KLANTENTEVREDENHEID

KLANTENTEVREDENHEID

Enkele jaren geleden heeft Woningen Blavier de tevredenheid van haar klanten centraal gesteld in haar aanpak en haar strategie. Waarom? Niet alleen omdat het ons voldoening geeft, maar ook omdat we geloven dat het de ideale groeistrategie is. Getuige daarvan is onze lijst van realisaties en referenties van nieuwbouwwoningen!

Als je tevreden bent met je nieuwbouwwoning en één van je vrienden wenst te bouwen, dan is de kans groot dat hij of zij ook met Woningen Blavier bouwt. En dat is goed voor ons, die groei houdt ons financieel gezond en gegarandeerd kunnen we ook onze toekomstige klanten een kwalitatieve woning aan een scherpe prijs aanbieden. En dat is goed voor onze klanten, een ideale win-win strategie dus!

Klanttevredenheid: hoe bevredigt onze aanpak u?

Laat ons eerlijk zijn, een woning bouwen is een moeilijk en lang proces. Dat je aan het einde van de rit verhuist naar een mooie en kwalitatieve woning, wil nog niet direct zeggen dat je ook tevreden bent. Daarom gaan wij verder dan dat.

Het eindresultaat is uiteraard belangrijk, maar bij Woningen Blavier vinden we dat de bouwervaring even goed positief moet zijn. Daarom zetten wij heel sterk in op een goede begeleiding van onze klanten, op een transparante manier. Onze experts, of het nu je sleutel-op-de-deur bouwadviseur is of je projectleider, staan je bij tijdens elke fase van het project en geven je advies op maat van jouw droomwoning.

Human resources pool, customer care, care for employees, labor union, employment agency and marketing segmentation concepts. Gesture of businessman or personnel and icons representing group of people. Wide banner composition with office in background.

We proberen ook continue onze aanpak te verbeteren en bij te sturen in functie van de feedback van onze klanten. Daarvoor meten we voortdurend naar de ervaringen en tevredenheid van onze klanten via online enquêtes. Bovendien gaan we bij een groot aantal van onze klanten persoonlijk nog eens langs in hun nieuwe woning om door een diepgaand interview te peilen naar hun ervaringen.

Delen